attellu pruduzzione

Fighjate, questu hè u nostru attellu di pruduzzione ordinata!
Ci sò 5 linii di pruduzzione in u nostru attellu pruduzzione.Ogni linea hè più di 30 travagliadori.

A maiò parte di i travagliadori sò di questu paese o vicinu. Quandu sò fora di u travagliu, passanu u tempu cù a so famiglia. Semu assai fieri di questu! Fornimu l'opportunità di travagliu per elli, è ponu sustene a so famiglia. i travagliadori in u Sud di a Cina, lasciaranu a so famiglia per travaglià in una fabbrica distanti. E i nostri travagliadori sò assai felici di travaglià quì.

A maiò parte di elli anu travagliatu quì per più di 5 anni è anu una bona sperienza!
Ci hè una mostra appruvata dispunibule in a sala di cucitura per una produzzione megliu è senza errore.
32
Avemu un cuntrollu di metalli in a nostra sala di cucitura. Una macchina hè cù una agulla.Quandu l'agulla hè rotta, i travagliadori anu bisognu di truvà tutte e parti di l'agulla è pè ottene una nova.
Se tutti i pezzi di l'agulla ùn si ponu truvà, allora u pruduttu chì hè travagliatu è qualsiasi altru travagliu in prossimità deve esse piazzatu in un saccu o scatula è purtatu à l'area di isolamentu per più verificazione è / o rilevazione di metalli.
I forbici anu da esse fissati à a macchina per impediscenu di cascà in a robba.

U pianu di pruduzzione hè pulitu è ​​​​sparu di disordine cù tuttu ciò chì hà u so propiu locu di almacenamentu designatu.L'alimentariu, a bevanda è u fumu sò pruibiti da l'area di produzzione. I machini sò in boni cundizioni è manteni regularmente.

Ci sò riunioni di Pre-produzione cù dipartimenti apprupriati per ogni ordine. U pianu di produzzione hè aghjustatu ogni ghjornu per scuntrà u calendariu di consegna.
I travagliadori rispettanu strettamente i standard di qualità, i piani di produzzione è a manuvra curretta. U capu di a squadra di produzzione inspecciona durante l'ore di travagliu di tantu in tantu è risolve i prublemi cunnessi in u tempu.
Eseguite e so funzioni rispettive è seguite l'arrangementu di u capu di u gruppu, chì migliurà assai l'efficienza di u travagliu di l'attellu!


Tempu di post: 27-mar-2020