Diversi Tipi di Cappelli di Moda Personalizzati Outdoor

Cappelli, si pò dì esse essenziale in a nostra vita, ognunu avarà unu o parechji.È u rolu di u cappellu, in più di prutezzione, ombrezza, calore, dicurazione, hè avà diventatu un articuli di moda assai impurtanti.Una varietà di stili è disinni emergenu in un flussu infinitu, abbagliante.In Chinese, "cappellu" hè un termu generale per sta categuria d'articuli.Cappelli di diversi stili è materiali sò simpliciamente datu nomi specifichi, cum'è cappelli di sole, cappelli di paglia, cappelli di baseball, etc. Fighjemu un ochju à u pruduttu di i cappelli Longai.

  • Cappelli di baseball, forsi i cappelli più cumuni oghje, sò un articulu di moda must-have, in particulare per i ghjovani.Un caprettu di baseball ùn solu vi prutege da u sole, ma ancu prutege u vostru scalp da u fretu, a pioggia è u ventu.U cappucciu di baseball si adatta assai bè à l'estiu.

 3435ab6645bc0fcb5e5748aa92e0731

  • I cappelli di bucket sò versatili perchè, in più di aiutà in u clima fretu è caldu, vi risparmianu soldi aiutendu à evità i costi di e malatie di a pelle assuciate cù l'esposizione eccessiva à u sole.U nostru bucket PU hè soprattuttu bonu per prutege a testa da u ventu, a pioggia è u sole.

5bb0f65de3e92795ceeb93aa40be540

  • I cappelli Cloche restanu ancu unu di i nostri cappelli di donna più populari.A forma di campana bassa di i tazzi di cappellu praticamenti tutta a volta di a testa, finu à u collu, è ancu sopra l'arechje, questu offre una prutezzione fenomenale da u ventu è u friddu.Stu cappellu hè assai populari in l'invernu.

7a58bbe7477278615f0d3c665935d37_副本


Tempu di post: 25-aug-2021