sacchetti di mamma

Cari visitatori,

 

Vogliu cunsiglià usacchetti di mammaper tè.
L'origine di i sacchetti di mamma:
Prima di a mamma cù u viaghju di u zitellu, sempre casually truvà un saccu o un saccu, u zitellu hà bisognu di diapers, tovaglioli di carta, buttigli, vestiti, e so chjavi, portafogli, carte di trafficu, tutti immubiliati in u saccu di saccu, è cusì quandu u saccu. u zitellu hà bisognu di qualcosa, è poi rummaging cù sudore, perdita di tempu, è micca sanu.
Per facilità a mamma per piglià u zitellu per viaghjà, per assicurà a salute è a sicurità di u zitellu, cusì hè natu u saccu di mamma.

Struttura di a borsa di mamma:
L'apparizione di u saccu di mamma hè u listessu cum'è quella di i sacchetti ordinali, di moda è pratichi.A struttura di u saccu hè ragiunate, ci sò assai diverse dimensioni di sacchetti separati, sacchetti di zipper, sacchetti aperti, etc., e cose di u zitellu è e cose di a mamma è a dimensione di l'uggetti ordinatamente separati, faciule da truvà è piglià, più per assicurà. a sicurità è a salute di i prudutti di i zitelli.

I sacchetti di mamma prufessiunali sò ancu equipati di cuscinetti urinali, sacchetti di bottiglia di latte insulati, scatuli di latte in polvere, scatuli crisper, tovaglioli, cucchiai, etc. fissati cù bande elastiche, chì sò convenienti per e mamme è i zitelli per viaghjà.

Funzioni è funzioni di a borsa di mamma:
In più di passà tutti i standard di solitu, tutti l'ingredienti in una bona borsa di mummia sò pruvati per i ftalati, chì maximizeghja a salute di u zitellu.

I sacchetti di mamma sò generalmente multifunzionali.In più di esse cunvene per piglià u zitellu fora, ponu ancu esse utilizati in shopping o viaghjà.

2156


Tempu di post: 17-ghjugnu-2022