Cappelli per u sole per i zitelli riciclati cù un nodo di arcu

Cappellu di pescatore di u sole per i zitelli, cuncepimentu largu multi-strati, prutezzione di u ventu è di u sole, cura a pelle tenera di u zitellu.

Stu novu cappellu per u sole in forma d'arcu hè fattu di poliester riciclatu morbidu per una grande vestibilità è traspirabilità.Interessante forma tridimensionale, cusì chì u zitellu hè pienu di imaginazione.

Havi una forma fissa chì prutegge cunfortu da i venti friddi, è ancu resiste à u sole.

U materiale di tela hè strettu in maglia, scioltu è còmode, cù effettu di assorbimentu di sudore.

cappelli di sole per i zitelli (1) cappelli di sole per i zitelli (2)

 

Materiale: 100% poliester riciclatu furnisce traspirabilità è cunfortu.Facendu ghjustu per ghjucà à l'acqua, natazione casuale, pesca è canottaggio.

Culore: ogni culore persunalizatu

Taglia: u cappellu di sole per i zitelli hè in taglia persunalizata è cù cordoncini regulabili à l'internu

Scenari applicabili: Attività di gruppu

Attività adatte: attività di etichetta, gite

Metudu di cura : Hè ricumandemu chì quandu u cappellu hè bruttu, spazzola ligeramente cù acqua pulita è un spazzole di denti dolce per assicurà a funzione di prutezzione di u sole è l'apparenza di u cappellu sò cumpletu.Dopu à lavà, mette in un locu ventilatu per seccu.

 

U latu di u cappellu hè un grande stile di arcu, chì ùn hè micca solu unicu in u disignu, ma ancu pienu di girlishness. In cunfrontu cù un disignu simplice, un cappellu cù un grande arcu exuderà una atmosfera dolce è bella, cusì hè assai adattatu. per vestiti dolci in stile ragazza.Inoltre, u culore di l'arcu hè ancu assai riccu, pudete sceglie secondu e vostre preferenze.Necessità per viaghjà, deve esse bella à u stessu tempu resiste à u sole.

cappelli di sole per i zitelli (3) cappelli di sole per i zitelli (4)

 

U sole hè fora, è cusì sò tutti i zitelli !Sò incredibbilmente versatili, è aghjustendu u plegamentu di u bordu è u cordone à l'internu pudete creà a dimensione è u stilu chì vi cunvene. Cappellu di pescatore di moda per u sole, u zitellu ùn hà più paura di u sole quandu esce.

One Sun Hat, parechje scelte di stili diffirenti!

 


Tempu di Postu: Apr-06-2021